KLACHTEN

Tante Kaartje ballen1

Ik doe er alles aan om mijn klanten met veel plezier te laten winkelen, helaas gaat het een enkele keer niet goed.
Ben je ergens niet tevreden over laat het me dat weten. Je kunt een klacht bij me indienen door een e-mail te sturen naar info@tante-kaartje.nl.
Je ontvangt dan binnen drie werkdagen een ontvangstbevesting en binnen 14 dagen een oplossing of een termijn waarbinnen je klacht wordt opgelost.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform vind je via deze link. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.  

© 2021 - 2024 Tante-Kaartje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel