RETOURNEREN

Tante Kaartje ballen1

Is je aankoop anders dan verwacht? Dan wil ik dat graag weten. Zo kan ik mijn artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen. Dus mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je aan me retourneren. Houd hierbij rekening met de volgende punten: 

  • Het retour melden van een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
    Het versturen van de artikelen kan binnen 14 dagen na melding aan ons van het retour.

  • Versturen kan op eigen kosten met PostNL via het postkantoor. (de kosten voor retourneren via PostNL hangt af van het gewicht en formaat. Voor brievenbuspost is dit gemiddeld €4,10. Voor pakketpost is dit € 6,75. Kijk voor de recente tarieven op PostNL).

  • Het adres voor retourzending is: Tante Kaartje, Graanakker 110, 2743 EL Waddinxveen.

  • De artikelen zijn onbeschadigd en compleet en worden netjes terug gestuurd.

  • Hieronder kun je het retourformulier downloaden, vul deze in en stuur het mee met je retourzending of mail het formulier naar info@tante-kaartje.nl

Zodra ik alles volgens bovenstaande voorwaarden heb ontvangen, zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen worden overgemaakt. 

Download hier het retourformulier.

Gebreken

Ik controleer alle artikelen zelf nauwkeurig voordat ze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat er een artikel een gebrek bevat. Als dit het geval is kan het artikel retour gezonden worden zoals hierboven beschreven staat. Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek aan het artikel gaat, dan zullen ook de verzendkosten voor het retourneren vergoed worden. Graag ontvangen ik eerst een e-mail met omschrijving van het probleem voordat het artikel retour gestuurd wordt.

Klachten

Tante Kaartje doet er alles aan om haar klanten met veel plezier te laten winkelen. Ben je ergens niet tevreden over laat het me dat weten. Je kunt een klacht bij me indienen door een e-mail te sturen naar info@tante-kaartje.nl. Je ontvangt binnen drie werkdagen een ontvangstbevesting en binnen 14 dagen een oplossing of een termijn waarbinnen je klacht wordt opgelost.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform vind je via deze link. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.  

© 2021 - 2022 Tante-Kaartje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel