Posters

Ik doe mijn best je de beste kwaliteit te leveren en controleer en verstuur alle producten zelf voordat ze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat er een artikel een gebrek bevat. Als dit het geval is kan het artikel retour gezonden worden. Houd hierbij rekening met het volgende:

  • Het retour sturen van een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Dit kan op eigen kosten met PostNL via het postkantoor. (de kosten voor retourneren via PostNL hangt af van het gewicht. Kijk voor de recente tarieven op PostNL).
  • Je kunt het artikel langsbrengen (op afspraak).
  • Als je het artikel wilt ruilen dan kun je dit in je bericht vermelden.

Graag ontvang ik eerst een e-mail met omschrijving van het probleem voordat het artikel retour gestuurd wordt, daarnaast zou ik het op prijs stellen als je het retourformulier wilt invullen en mij toesturen.

Zodra ik alles volgens bovenstaande voorwaarden heb ontvangen, zal ik het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk - maar in ieder geval binnen 14 dagen - naar je overmaken, of stuur ik je het geruilde artikel binnen 3 werkdagen (indien op voorraad) naar je toe.

Klachten

Is je product anders dan verwacht? Laat het me dan weten, zodat ik mijn producten nog beter aan jouw wensen kan aanpassen.

Stuur een e-mail naar info@tante-kaartje.nl of neem hier contact met me op. Je ontvangt binnen drie werkdagen een ontvangstbevesting en binnen 14 dagen een oplossing of een termijn waarbinnen je klacht wordt opgelost.

Is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Meer informatie hierover vind je in de algemene voorwaarden, artikel 15. 

 

© 2016 - 2017 Tante Kaartje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel